Google vládne světu

Mibrt | 5.10.2008 | 2431 x zobrazeno | 47 komentářů
pc a internet

 Jak jsem slíbil, tak se taky stalo a přináším Vám článek, ve kterém se budu snažit trošičku rozpitvat služby Googlu. Tento článek měl být původně řetězovkou, kterou mi předal Flavicius, ale já ho pojal trošičku jinak. Budu se snažit přiblížit běžným uživatelům, proč je ten Google nejpoužívanější a proč ho používat raději, než Seznam, či podobné patvary, které nenabízejí ani polovinu z toho, co Google a pokud něco mají, tak vše okopírované tak sprostě, že by se i na tom Seznamu červenali.

A proč hážu bláto zrovna na Seznam? Ono existuje takové rčení: „Seznam, najdu tam co neznám - Google, najdu tam, co hledám."  Ke konkrétním příkladům se dostanu v průběhu článku, ale dneska jsme se tady sešli kvůli Googlu, tak si to nebudeme kazit.

Před nějakou dobou jsem většinu svého času trávil na chatu většinou v sekcích pc poradna, linux, pc atd... Vesměs se jednalo o místnosti, kde se zkušenější uživatelé snažili dávat rady těm, kteří pro tu radu do dané místnosti přišli. O místnostech jako je flirt, sexy pokec a dnes bez kalhotek zase někdy příště.  Ono celkem paradoxní na celé věci je, že většina dotazů, které v místnostech zazněly, byly tak banální, že by je člověk desetkrát rychleji našel na Googlu, kdyby se zeptal naprosto stejně jako v dané místnosti. Navíc by to celé bylo daleko rychlejší, protože by se nemusel logovat do chatu a překlikávat přes tunu reklam a nemusel by čekat, až mu někdo odpoví.

Ale ono ne, na Googlu nic není. Například dotaz: „jaká je nejlepší grafická karta", na sebe navázala odpovědi, jako jsou třeba „zajdi si na Google", „proč si to nenajdeš na Googlu" nebo moje oblíbené.  Jenže daný dotazovatel se naštval a poslal nás všechny tam, kde slunce nesvítí, že na googlu hledal a nic tam není. A já říkám nehledal a je. Viz screenshot.

blog_pic

E-Mail schránka

Chcete schránku s téměř neomezenou kapacitou? Nechcete spamy? Chcete využívat kvalitu, rychlost a stabilitu, co se mailu týče? Tak proč nevyužíváte Google mail? Odkud si myslíte, že seznam čerpá nápady, co se grafiky a funkcí týče? No přece z Googlu. A proto je lepší využívat funkce přímo od zdroje a ne levné kopie. Přikládám taky screeny e-mail schránek Seznamu a Google mailu. Pokud se najde jakýkoliv zastánce Seznamu a chtěl by namítnout něco ve smyslu, že to Seznam vymyslel a nezkopíroval, tak si prosím zkontrolujte datumy uvedení obou mailových schránek a zjistíte, kdo tu byl dřív. Navíc proč by gigant Google něco kopíroval od českého Seznamu? Upřímně: kdybych byl grafikem Seznamu a udělal bych tento plagiát, chodil bych raději kanálem.

blog_picblog_picblog_pic

Pokud máte registrovanou e-mailovou schránku na Google mail, máte pod tímto loginem přístup do všech funkcí Google, které si nyní podrobněji popíšeme...

blog_picblog_pic

Domovská stránka s rss čtečkou

Pokud si zadáte adresu google.cz, tak v levém horním rohu najdete mimo jiné odkaz na přihlášení do sekce iGoogle. Tohle je, podle mého názoru, perfektní funkce, kde máte přístup do všech funkcí Googlu. Jedná se o domovskou stránku, kterou můžete rozdělit na záložky a do nich si nacpat, co hrdlo ráčí RSS kanálů, zpravodajství, počasí, hodin, kalkulaček, ICQ a Jabber komunikátorů atd. Prostě oblíbené funkce všude tam, kde je internet.

blog_pic

Kalendář

Další skvělou webovou aplikací Googlu je bezesporu kalendář. Je velice intuitivní, jde sdílet s ostatními uživateli a velice snadno si ho synchronizujete třeba s Outlookem. Pro mě většinou slouží jako záznamník poznámek, které si potřebuji zapsat, ať už jsem kdekoliv.

blog_picblog_pic

Mapy

Mapy na seznamu nejsou zas tak marné, jako ostatní funkce Seznamu, ale zase tady je Google Maps, který toho nabízí podstatně víc. Někteří z vás jistě znají známou desktopovou aplikaci Google Earth, která nabízí kvalitní satelitní snímky Země s opravdu skvělými detaily. Nedávno se právě tyto podrobné satelitní snímky provázaly s aplikací Google Maps. Výsledkem je nasnímkování ČR 20cm na 1px, což v praxi znamená, že jeden bod na obrazovce v pixelech znamená 20cm ve zkutečnosti, a to už je panečku detail. Praha je dokonce nasnímkována 10cm na pixel, takže na Karlově mostu vidíte lidem do kapes. O tomhle se může Seznamu zatím jen zdát. Seznam taky dost kulhá ve vyhledávání tras, kde zvládne něco málo najít pouze v rámci ČR, kdežto Google zvládne naplánovat trasu v rámci celého světa. Navíc si můžete pohodlně tažením myši trasu měnit po dostupných silnicích funkcí drag and drop. Celé Google Maps je provázáno fotkami, které si můžete zobrazit (viz. screenshot). Nechybí dostupné informace o oblasti ve wikipedii nebo provázanost s Youtube videem, které bylo v dané oblasti pořízeno. Tak takhle si já představuju kvalitní mapy... A co vy?

blog_pic

Dokumenty

Aby těch vychytávek nebylo málo, je tady skvělý webový balík kancelářských aplikací. Nechybí zde obdoba aplikací, jako jsou třeba Word, Excel, PowerPoint, Vytváření PDF dokumentů, atd... Jsou intuitivní stejně jako většina aplikací Googlu a umožňují takřka to samé, co konkurenční desktopové balíky Microsoft Office či Open Office.

blog_picblog_picblog_pic

Neříkám, že využívání těchto webových aplikací má oproti těm desktopovým nějaké výhody, ale pokud je člověk někde mimo svůj pc a potřebuje napsat rychle dokument, a bude ho chtít mít přístupný automaticky všude, kde se přihlásí, je Google jasnou volbou.

Závěrem

Jak jsem psal v úvodu, tento článek vzniknul původně jako řetězovka a proto bych byl rád, kdyby v ní někdo z Vás pokračoval, podpořil a přiblížil taky trochu Google českým uživatelům. Nebudu to předávat nikomu jmenovitě. Kdo bude mít zájem pokračovat, ať se přihlásí do komentářů. První dva, kteří štafetu převezmou, mají u mě v patičce odkaz. Těším se na vaše názory. kurzor

Komentáře

Ondřej VomočilOndřej Vomočil
smutek tento čtenář není moc aktivní
16:29 - 05.10.08

 Musím s tebou naprosto souhlasit. Kdyby nebyl Google, nevím co bych používal jako domovskou stránku

NajjaNajja
smutek tento čtenář není moc aktivní
17:29 - 05.10.08

 Taky používám... iGoogle, Gmail, Google Reader, Google Picasa a samozřejmě Google News. Pak Google Analytics, Webmaster Tools a Nástroj pro optimalizaci webových stránek.

Chtěla jsem i orkut, ale je až od 18-ti, tak Facebook.

Klima8Klima8
hodnost tento čtenář je třetí nejaktivnější
17:42 - 05.10.08

 já bych si to vzal ale to co bych napsal jsi udělal již Ty a navíc jsi tam toho přidal více snad bych jen dodal k gmailu, že se dá zakoupit více místa po magické hranice

google vede

mibrtmibrt
admin autor blogu
17:46 - 05.10.08

 [Najja]: Jasně, je toho ještě hodně, co jsem nezmínil, ale kdybych zmínil všechno, tak kdo by potom pokračoval a hlavně o čem?

[Klima8]: Ber a nenech se pobízet

SkyLukeSkyLuke
smutek tento čtenář není moc aktivní
17:47 - 05.10.08

 Všechny googlovské funkce už mám taky prozkoumané. Od googlu používám běžně bez váhání Gmail, Gmaps a vyhledávač. Někdo, třeba můj tatík, gmail nepoužívá, protože se bojí, že ho google špehuje a sbírá od něj informace. Já se tomu jen směju, možná je to pravda, ale mně je to jedno. Nikde své jméno neudávám a nemám se za co stydět že.

Klima8Klima8
hodnost tento čtenář je třetí nejaktivnější
17:55 - 05.10.08

 [SkyLuke]: myslíš, že ty teráky dat z čr prolejzaj?

mibrtmibrt
admin autor blogu
19:10 - 05.10.08

 [SkyLuke]: Jo, takových paranoidních lidí jsem už taky hodně potkal. Google sbírá všechny informace kromě těch osobních. Ale třeba pohled rok dva zpátky, co lidi nejčastěji hledají, je podle mě velkým přínosem.

FreezyFreezy
hodnost tento čtenář je nejaktivnější
21:49 - 05.10.08

 Tak já se do toho článku pustím, ale až bude trocha času, teď mě čeká článek na téma "jak jsem začínal s Linuxem" a "proč nekupovat levné přepěťovky" k jehož napsání mě dnes donutilo dvojí vyhození pojistek

Fox.KyongFox.Kyong
smutek tento čtenář není moc aktivní
23:10 - 05.10.08

 Jak už se zmínila Najja o Orkutu, tak o něm potom chci taky napsat. Nějak jsem zjistil, že tahle služba oproti ostatním od Googlu moc známá není, takže by to chtělo o ní něco napsat. ;-)

mibrtmibrt
admin autor blogu
23:28 - 05.10.08

 [Fox.Kyong]: Napiš napiš, taky o ní dneska slyším poprvé, ale v rámci účtu na google jsem tam dnes nahlédl a vytvořil si profil

NobyNoby
smutek tento čtenář není moc aktivní
16:08 - 08.10.08

 Je vidět, že jsi se podobnými věcmi nikdy do hloubky nezabýval. Například navrhnout uživatelské rozhraní webmailu není vůbec věc jednoduchá, a pokud se budeš snažit odvést co nejlepší práci, moc manevrovacího prostoru ti nezbude. Šmahem všechno odsoudit jako kopírování je až příliš snadné, že.

Kromě toho je článek poněkud tendenční. Připomenout, že mapy.cz zaostávají, a následně nadšeně popisovat funkce map Googlu, které má ovšem Seznam také (fotky a wikipedii), to už je od popisu pravdy daleko.

Když už chceš napsat, že je Google lepší než Seznam, zkus je příště pořádně srovnat, ne jen mlžit a pubertálně Seznamu nadávat.

P.S.: Nejsem nijak spojen se Seznamem a jsem víceméně spokojený uživatel Google Apps.

FreezyFreezy
hodnost tento čtenář je nejaktivnější
18:03 - 08.10.08

 to Noby: seznam najde samé kraviny narozdíl od googlu, ale to je detail seznam cenzuruje odkazy na google - narozdíl od googlu, který by si to nikdy nedovolil na seznamu jsou samí idioti, co místo aby problémy řešili, mlží a snaží se je zakrýt jediné na co je seznam dobrý, je na hledání jmenovitých firem v rámci ČR, ale s tím si google taky poradí takže mlč a šoupej nohama ... seznam prostě kopíruje a lidé tam pracující se chovají jako děcka!

mibrtmibrt
admin autor blogu
18:07 - 08.10.08

 [Noby]: Podobnými věcmi se zabývám denně a můj názor je po osmileté zkušenosti se seznamem. Navíc jsem o několik měsíců starší než ty, takže mě nepřirovnávej k pubertálnímu jedinci. Ale čekal jsem, že se někdo zastane seznamu

QuickShareQuickShare
smutek tento čtenář není moc aktivní
22:53 - 08.10.08

 Vrtá mi hlavou, kde se mi na Gmailu vzalo 400 spamů, když ten účet mám vytvořen jen pro služby Google a nepoužívám ho, ani nikde neuvádím. Osobně jsem ze Seznam e-mailu utíkal na začátku tohoto roku. Uvažoval jsem nad Gmailem, ovšem dnes využívám e-mailového účtu v rámci placeného balíku služeb. V mém případě výhoda provázanosti s jablečnou platofrmu a hlavně - za víc jak půl roku ani jeden spam. Což nechápu.

Co se ale Google služeb týče, bojím se toho, kam až hodlá směřovat. K vlastní desktopové platformě? A když se zastavím u Seznamu, tak dost uživatelských rozhraní a služeb se silně podobá Google. Na druhou stranu, děje se to tak všude a bylo tomu tak odjakživa. Když někdo něco vymyslí a je to úspěšné, ostatní se toho chytnou. Nutno podotknout, že ať jsou služby Seznamu jakékoli, na českém internetu pro české uživatele má mnohem větší místo. Provázanost se všemi službami, které jsou určeny pro české uživatele (Lidé, Spolužáci a další co mají na začátku S) má větší váhu než Google. Tím nijak neobhajuji jeho více než viditelnou inspiraci u Google, spíše jeho postavení u nás.

mibrtmibrt
admin autor blogu
07:36 - 09.10.08

 [QuickShare]: Naprosto s tebou souhlasím. Seznam u nás je rozšířen více, ale počítačová gramotnost se u nás čím dál tím více zvyšuje, takže je to jen otázkou času . Navíc, co se týče uživatelského rozhraní, nevšiml bych si, že by se někde kopírovalo až tak, jak tomu je na seznamu. Vem si třeba takový Centrum e-mail nebo Hotmail od Microsoftu... To jsou podle mě skvělé freemaily. I když ten centrum už dneska taky není, co býval.

Je pravda že Gmail není úplně bez spamu, +- pět mi jich dorazí týdně, ale nemůže se to ani zdaleko rovnat tomu, co jsem zažíval na Seznamu.

NobyNoby
smutek tento čtenář není moc aktivní
10:32 - 12.10.08

 [Freezy]:
Vyhledávání stojí u seznamu za starou bačkoru, o tom se hádat nebudu .
Tvrdit, že Google by si žádnou cenzuru nedovolil je hodně naivní
Pár lidí ze Seznamu znám a takový mezi nimi není ani jeden. Máš konkrétní jméno?
> „takže mlč a šoupej nohama“
****.

[mibrt]:
> „Podobnými věcmi se zabývám denně a můj názor je po osmileté zkušenosti se seznamem“
Tím hůř pro tebe, jestli o tom i pak nedokážeš rozumně napsat.
> „jsem o několik měsíců starší než ty“
A sakra. Tím jsi předem vyhrál všechny naše potenciální spory
Pubertální chování neznamená, že jsi v pubertě, ale že se tak chováš. ;)

mibrtmibrt
admin autor blogu
10:38 - 12.10.08

 [Noby]: Další diskusi povedu jen s lidmi, kteří mají mozek větší než angrešt.

NobyNoby
smutek tento čtenář není moc aktivní
12:38 - 12.10.08

 Aha.

Takže pokud si někdo dovolí k tvému článku něco poznamenat, nebo nedejbože k pubertálním žvástům tebe a tvých nohsledů, nemá tu co dělat.

Víc už vědět nepotřebuju.

K tomu, že cenzuruješ můj příspěvek a následně mi sám nadáváš, nemám co dodat.

Klima8Klima8
hodnost tento čtenář je třetí nejaktivnější
14:14 - 12.10.08

 prostě se nedokážeš noby bavit na úrovni tak s tebou lidi, kteří se o takovou úroveň snaží nebudou bavit

FreezyFreezy
hodnost tento čtenář je nejaktivnější
14:28 - 12.10.08

 to Noby:
- já jsem starší o několik let, když už chceš své nesmyslné argumenty zakládat na věku
- k té cenzůře, mluvím o odkazech na konkurenci, seznam udělá místo odkazu raději tečku, aby lidi nezjistili, že nic nenajde, kdybys mi za to stál (jakože nestojíš), pohledal bych screen který jsem si udělal
- chápu, že nevidíš dětinskost lam na seznamu, protože tvé uvažování je naprosto stejné (proto si tak rozumíte)
- jen tak mimochodem, víš co to je netiketa? (najdi si to na seznamu, pokud to seznam najde ), netiketu porušují jak lidé ze seznamu, tak ty - oni lamerství, cenzůrou a mlžením a ty nadávkami
- takže závěrem bych ti poradil jednu věc, věc kterou jsem již zmiňoval, a to "mlč a šoupej nohama!" ale poněkud to rozšířím "mlč a šoupej nohama, než se ztrapníš ještě víc!"

mibrtmibrt
admin autor blogu
14:36 - 12.10.08

 [Noby]: V mém příspěvku není vulgarismus, takže nepotřebuje cenzuru jako ten tvůj, viz hvězdičky. Proti kritice na úrovni nemám zhola nic a články pár let nazpět dokazují, že tu všechny komentáře jak pozitivní, tak negativní zůstaly, protože oproti tvým postům byli na úrovni. Konec debaty.

NobyNoby
smutek tento čtenář není moc aktivní
17:00 - 12.10.08

 [Freezy]:
- Božemůj. Podívej se pořádně, kdo tu argumentoval věkem. Já jsem to nebyl.
- Jen tak mimochodem, obraty typu „mlč a šoupej nohama“ jsou jak etiketě, tak netiketě vzdáleny setjně, jako má odpověď na tenhle obrat. Což je taky důvod, proč jsem tak odpověděl.
- Jestli jsem se ztrapnil před tebou, je mi to upřímně jedno. Před myslícím člověkem se naštěstí v této debatě ztrapňuje druhá strana .

[mibrt]:
Budiž. Nebudu se ti míchat do tvé hranice vulgarismů/nevulgarismů. Ale nenadával jsem první.
Pro příště doporučuji (nejen tobě) místo „na úrovni“ používat spojení „na mně blízké úrovni“, lidé pak třeba pochopí, o čem mluvíš ;).
Pokud si myslíš, že výrazy typu „mozek větší než angrešt“ nebo tvá argumentace věkem jsou na úrovni, je mi tě upřímně líto.

mibrtmibrt
admin autor blogu
17:04 - 12.10.08

 [Noby]: Už toho nechej, s pubertálními výrazy jsi tady přišel ty, urážet jsi tady taky přišel jen ty. Tahle debata pro mě ztratila kouzlo. Nebo ti to stále nedochází?

FreezyFreezy
hodnost tento čtenář je nejaktivnější
17:16 - 12.10.08

 to noby: teď jsi mi to nandal

ChristianoErwenChristianoErwen
smutek tento čtenář není moc aktivní
22:52 - 14.10.08

 Google je pre mňa Boh internetu, viete si predstaviť internet bez Google? Mimochodom, využívam 90% služieb od Google, medzi ne patrí samozrejme Adsense, Analytics, Webmaster, Docs, Kalendár, Google Earth, nedávno Picasa... atď. NECH ŽIJE GOOGLE!

mibrtmibrt
admin autor blogu
09:51 - 15.10.08

 [christianoerwen]: Naprostý souhlas. Nejvíce jsem si asi oblíbil kalendář, který se mi synchronizuje s thunderbirdem v práci a doma a s Outlookem. Upomínky a poznámky mám všude po ruce a upozorní mě to na událost, ať jsem, kde jsem. Super věcička

NUENUE
smutek tento čtenář není moc aktivní
10:22 - 16.10.08

 Ja by som chcel reagovat na menej podstatnu cast tvojho clanku a to: ze naozaj dnes existuje niekto kto dokaze tvrdit ze nieco nedokazal najst s googlom. pritom staci vediet tak malo a vyhladavnie razom nabere na efektivite.

http://www.janond.sk/hladat.v.google.php

Dokonca je Google tak skvely vyhladavac az sa dokaze stat zbranou

http://www.savecomputer.net/bezpecnost/google-hacking/

Osobne si o Google myslim ze je to jednoducho spolocnost s veeeelkym S. Kvalitne sluzby a zadarmo, a neustale dokazu prist s novymi a kvalitnymi sluzbami. Vyzera to na znamku jedna s hviezdou . Pouzivam Gmail, Adsense, zaujal ma Translate.

mibrtmibrt
admin autor blogu
15:38 - 16.10.08

 [NUE]: Samozřejmě se jedná pouze o lenost a ne o skutečnost, že na googlu nejde nic najít

NUENUE
smutek tento čtenář není moc aktivní
17:49 - 16.10.08

 mas pravdu mnoho ludi hlada velmi kratko povedal by som naivne kratko, ale mnohi hladat nevedia prikladov mam vo svojom okoli vela. Niekedy hladaju naozaj vytrvalo ale vzdaju to. pretoze nehladaju efektivne.

uvediem maly priklad

kamarat hladal tapety na plochu a tak hladal klucove slova, vsetko bolo v poriadku len potreboval presne rozmery pre svoju plochu priklad 1024x768 a tak zacalo byt hladanie zdlhave a pritom stacilo napisat

klucove slovo 1024x768

a vsetky obrazky mali pozadovanu velkost. To je len Jeden z mnohych prikladov.

DJDacaDJDaca
smutek tento čtenář není moc aktivní
23:25 - 21.10.08

 Já bych si dovolil v otázce Google oponovat.
Nebudu se zde zastávat Seznamu ačkoliv nepopírám že ho mám raději, ale přinejmenším bych rád zduraznil že Google je nejznámější a největší legální spyware na světě.

Seznam je LOKALNI vyhledavač, čili zajímá ho jen a pouze Česká republika, stejně jako jiné země mají svůj vyhledávač, nicmene tolik se od Googla neliší, obě jsou technologické společnosti, bohužel, přestože zde byl Seznam dřív, Google to dotáhl dál (ale budiž nedá se nic dělat).

Většina lidí v ČR má email na seznamu nebo centrumu, nevidím jedinej důvod proč proto přecházet na gmail (ale ano i já ho mam :-) nicmene kdybych ho nemel o nic moc bych nepřišel), potom Seznam mapy, z vlastní zkušenosti mám raději je, dost často hledám GPS pozice a s google maps mam prostě smulu, kdybych měl každou ulici kterou najdu opisovat z URL asi bych hodil bobek, Seznam mapy je mají pěkně u ruce (diky bohu že tento nedostatek někoho napadl a do Google API napsal i tento doplnek, kterej zobrazí latitude a longitude trvalo mi ovšem půl hodiny než jsem ho našel). Nechci googla nijak pošpinovat například Google Scretchup je super, Google Earth, Google talk velké oblibě se těší také Picasa (tu ale nepoužívám, raději český ZPS10)

Google ovšem má i své stinné stránky, jak již sem naznačil - je to špion, já sem člověk kterej má rád své soukromí a rozhodně bych nebyl rád kdyby mi Google četl moje poznámky co ve který den dělám. Vadí mi i to že podle toho co píšu mi google vnucuje reklamu (napriklad u zmíněného Gmailu) a takhle je to se všim ad už je to Picasa, ad už je to Google Chrome ad už je to cokoliv.

Poslední co se mi na seznamu líbí je jeho titulka, přijdu na Google, uvidim vyhladavač - navidim dál co vlastně Google nabízí - Seznam má (i přesto že toho moc neni) vše pěkně při ruce.
Google v současné době NEMA konkurenci a to neni dobře, muže si proto s uživatelama dělat skutečně uplně co chce - je to jeden velkej monopol, a to mi nepřijde moc OK.

Nepřijde mi ani moc OK že 2 manageri příjdou s kufříkem několika set milionu do Youtube a skoupí ho protože Google video nemělo uspěch, nepřijde mi ani OK že Google chce skoupit Wikipedii, Yahoo aby zase mohl mit větší a větší monopol - přesto i já jsem nucen jako IT ho využívat pro vyhledávání, a spolupráci s ním ad mi to je či neni proti srsti - pro lokální vyhledávání ale Seznam jedině.

FreezyFreezy
hodnost tento čtenář je nejaktivnější
23:34 - 21.10.08

 to DJDaca: ono je vytěd že výš o džem pýšeš a taky jde hlafně vytět, že ťy jde tžheštyna

mibrtmibrt
admin autor blogu
23:51 - 21.10.08

 [DJDaca]: Díky za včerpávající koment, avšak: Seznam nemůžu použít, pokud chci opravdu najít to, co hledám. Pozice ve vyhledávání a tedy i relevance hledaných výrazů je velká a přesná na googlu, jelikož si podnikatelé na seznamu pozice kupují a tím je celé vyhledávání l ničemu.

Zbytek bych jen rád shrnul tvým nedostatkem zkušeností se službami google. Nemyslím to nijak zle, ale třeba hlavní stránka google (iGoogle) je IMHO propracovanější než seznam a struktura interních informací google je intuitivnější než na seznamu, kde v podstatě je jen ta hlavní stránka, sloužící jako rozcestník skrz služby seznamu.

To že Google zkupuje nadějné projekty je dle mého názoru dobře, protože Google jako takový svou kapacitou dokáže tyto služby rozšířit do neskutečných rozměrů, propojit je se svými stávajícími službami a tím dodat uživatelům interaktivitu k nezaplacení (viz zmiňovaný maps)

DJDacaDJDaca
smutek tento čtenář není moc aktivní
02:09 - 22.10.08

 [mibrt] - bohužel jsem nedělal na seznamu takže nemužu říct jestli peníze ovlivnujou výsledky nicméně si myslím že je to normální pomluva, placené výsledky se vždy objevují na pravé straně, stejně jako u googla, relace výsledků je závislá na SEO.
Jinak SEO bomby fungujou na obouch vyhledávačích, s tim rozdílem že pokud já hledám na seznamu hotel nebo firmu, stačí prohledávat ve firmách, ale to je pak otázka konkrétního případu.

Moje zkušenosti s googlem jsou asi 3 roky, igoogle znam, i na něj jsem myslel - musíš ho stejně jako všechny služby "Objevit" normálně se ti totiž neoběví a normální uživatel v podstatě neví že existuje, to že je propracovanější - ano je, co na google neni propracované.

Mno já si nemyslím že je to dobře, kdysi se říkalo kde neni mozek - přicházej pěsti, u googla to je kde neni mozek, přichází kufřík.

[freezy] I lidi co nemaj čas kontrolovat každou blbou chybu ve svém příspěvku toho o googlu vědí hodně, vědí i hodně o xhtml a php, vědí toho hodně o IT ale to ty jako rozený ostravák asi nikdy nepochopíš (promin Mibrte - neber jako narážku na tebe), kontrola češtiny byt i v blbé diskuzy je na vás prostě specifická, to nikdo jinej nedělá.
Doufal jsem že diskuze jsou od toho aby se na nich diskutovalo, neřekl bych (s ohledem že Mibrt reagoval) že muj příspěvek by byl psanej čínsky nebo arabsky, tudíž nezlob se že to říkam ale upozornovat na chyby mi přijde opravdu velice dětinské, většinu lidí tím akorád nasereš (to ty ovšem velice dobře víš) a just budou psát natruc blbě.

DJDacaDJDaca
smutek tento čtenář není moc aktivní
02:12 - 22.10.08

 [mibrt] - je to asi offtopic ale máš chybu v ověřování kódu z obrázku, vždy ho musím psát 2x i když je kod 100% správně - zřejmě máš nastavenou krátkou expiraci session.

mibrtmibrt
admin autor blogu
08:25 - 22.10.08

 [DJDaca]: Diskuse jestli je lepší Google nebo Seznam si myslím nemá vůbec cenu. Je to jako bychom se dohadovali co je lepší: PC nebo MAC, Linux nebo Windows, Firefox nebo Opera. Ač mám favority ve všech zmíněných možnostech, vím, že jsou lidi, co to cítí jinak. V článku jsem pouze naznačil službu mailu na seznamu, který je až nechutně stejný jako od google.

Jinak o koupench pozicích ve vyhledávání na seznamu se můžeš dočíst opravdu v každé SEO publikaci.

Na nastavení session kouknu jak bude více času, díky za připomínku.

DJDacaDJDaca
smutek tento čtenář není moc aktivní
12:23 - 22.10.08

 Potom asi ivo lže http://vyvojari.seznam.cz/vysoke-skoly/2007/prednaska-iva-lukacovice.html na této přednášce totiž říká uplně něco jiného ;)

Já netvrdím že je Seznam lepší, ale používám ho raději ;)
Jinak neni to uplně to samé, Googla nemužu přiřadit k žádnému stejnému projektu - MS získal konkurenci v podobě Linuxu, IE získal konkurenci Firefoxe, a Firefoxu vyhlásila válku Opera (ačkoliv jo byla dřív, ale nikdo ji moc nepoužíval, ostatně jako dnes) To samé MAC a PC

FreezyFreezy
hodnost tento čtenář je nejaktivnější
18:37 - 22.10.08

 to DJDaca: víš, kdybys něco věděl o seznamu, tak bys věděl, že pokud udělají botu - zametají, pokud mají něco řešit - zamlčují a mlží, co se týče vyhledávání, je seznam dobrý jen na firmy v rámci čr, na nic jiného

mibrtmibrt
admin autor blogu
22:20 - 22.10.08

 [DJDaca] [Freezy]: tak už se nehádejte.

DashDash
smutek tento čtenář není moc aktivní
21:27 - 27.10.08

 Tohle nabízí i Microsoft a přidává k tomu ještě maličko něco navíc, to už tu máme dva vládce světa. Oba dva tyhle služby dělají zdarma, takže jdu s Microsoftem - Google mi nenabízí takový komfort jako MS.

mibrtmibrt
admin autor blogu
22:56 - 27.10.08

 [Dash]: To byl malinko výkřik do tmy bez jakýchkoliv objektivních podkladů. Uznávám, že třeba hotmail se povedl, ale nic víc světoborného na MS službách nevidím. Oprav mě, jestli se mýlím.

i-lopiki-lopik
smutek tento čtenář není moc aktivní
00:11 - 09.05.09

 Dobrý večer pane Michale, měl bych zájem o tento článek, tím myslím že bych si ho rád přidal do archivu článku, pokud můžete pošlete mi tento článek. Děkuji, neshledanou.

mibrtmibrt
admin autor blogu
09:55 - 09.05.09

 #781 i-lopik: Nechápu, jak to myslíš? Jestli chceš uvézt jen odkaz, tak uveď odkaz, na to svolení vždy máš. Text článku spolu s obrázky jsou chráněny autorským právem a jinde než tady se objevit nesmí.

i-lopiki-lopik
smutek tento čtenář není moc aktivní
10:30 - 09.05.09

 Já bych tam chtěl celý článek, ne jen odkaz.

i-lopiki-lopik
smutek tento čtenář není moc aktivní
10:32 - 09.05.09

 A nechce se mi to celé přepisovat

mibrtmibrt
admin autor blogu
13:40 - 09.05.09

 #784 i-lopik: Bohužel, svolení dám pouze k odkazu.

FreezyFreezy
hodnost tento čtenář je nejaktivnější
14:03 - 09.05.09

 #785 mibrt: ti říkám, že to je sprostý zloděj, nedivil bych se, kdyby ti ten článek ukrad a vydával ho za svůj a nebo ti rovnou ukrade celé stránky, na tohodle zmetka si dej pozor

i-lopiki-lopik
smutek tento čtenář není moc aktivní
14:37 - 09.05.09

 to mibrt: Dobrá, dám si na stránky jen odkaz.

to Freezy: Klídek, to chce cigaro, tedy pokud kouříš, nejlepší je cigáro s kávou, nejsem zloděj, zpamatuj se, a nech mě žít

Vlož také svůj názor


img

overeni opište ověřovací kod z obrázku

Komentáře podporují gravatary.
Adresy začínající na "www" nebo "http://" budou automaticky převedeny na odkazy. Tyto odkazy prosím oddělujte mezerou, děkuji.
ENTER se naformátuje jako nový řádek

Nejčtenější články

Div se zakulacenými rohy
Přečteno 3290 x
Nová adresa
Přečteno 2986 x
Co se hejbe je kůl
Přečteno 2543 x
Google vládne světu
Přečteno 2432 x

Poslední komentáře

starky komentoval článek:
Dobry! Jedny ixpéčka prosím.
Mr. Atsor komentoval článek:
Tapety na plochu (řetězovka)
Mr. Atsor komentoval článek:
Ty nejlepší tapety pro váš desktop

Aktuální články

Switchnul jsem - Edit
Napsán: 21.3.2010
Milý Ježíšku …
Napsán: 8.12.2009
Jak jsem opustil ICQ
Napsán: 05.12.2009

Ocenění

www.meebio.cz

Mimo jiné mne naleznete na:

facebook twitter

Nejaktivnější čtenáři

award Freezy - 156 komentářů
award Evča - 51 komentářů
award Klima8 - 34 komentářů

Aktuální desktop

desktop
Aktuální desktop

Pravidelně čtu:

www.latrine.cz
La trine
www.karelkolar.com
Jakože IT blog
www.atsor.cz
Mr. Atsor BLOG
fremy.i-extra.net
Blábolník Chomutováka
flavicius.php5.cz
Flavicius blog
www.freezy.cz
Freezyho blog
www.cheworld.sk
ChristianoErwen World
www.savecomputer.net
o bezpečnosti v oblasti IT
www.digitalnipopelnice.net
Digitální popelnice
www.pvogl.cz
Patrik Vogl a jeho Real Life
www.sablatura.info
píše Jan Šablatura

Dále doporučuji:

www.digiprofi.cz
Digiprofi.cz
www.meebio.cz
Meebio Webdesign
www.kapl.cz
Weblog Tomáše Kápla
www.najja.net
Najjin Weblog
www.outer.cz
Píše Martin Petrovič
www.evulin.ic.cz
Evulin Blog
blog.jifox.cz
Fox.kyong blog
www.oknafemos.cz
Plastová okna a dveře
www.adros.own.cz
PS: Píše Adroš
www.klima8.cz
Osobní web o linuxu
www.thenter.name
Thenterův blog

Náhodně z fotoblogu

fotkafotka
fotkafotkafotkafotkafotkafotkafotkafotka

Píšou jiní - aktuálně

Copyright © Michal Brtníček. All rights reserved. Hlavní stránka| Nahoru | Napište mi | Mapa webu | RSS článků | RSS komentářů | Webdesign by Meebio Webdesign